Kategorie

Sprzedaż Omnichannel

powrót
Omnichannel to w ostatnim czasie bardzo popularne i obszerne pojęcie. W kontekście biznesowym oznacza funkcjonowanie przedsiębiorstwa w wielu szeroko rozumianych kanałach dystrybucyjno - sprzedażowych. W kontekście informatycznym oznacza objęcie wszystkich kanałów dystrybucyjno - sprzedażowych jednym zintegrowanym systemem informatycznym, który pozwala na automatyzację procesów w ramach tej strategii. System informatyczny powinien pozwolić na elastyczną dobudowę wymaganych narzędzi, aby informacje w każdym z kanałów uruchomionych w przedsiębiorstwie były spójne i prawdziwe. Elementami takiego systemu są rozwiązania sklepów internetowych własnych oraz partnerskich (B2C), hurtowni internetowych (B2B), obsługi aukcji internetowych, rozwiązań POS, systemów zarządzania cenami, promocjami oraz programami lojalnościowymi, systemów CRM, systemu zarządzania firmą (ERP), narzędzi Business Intelligence oraz rozwiązań magazynowych (WMS). Istotny jest prawidłowy dobór poszczególnych elementów, tak aby jak najlepiej móc obsługiwać przedsiębiorstwo Omnichannel
 
W inSolutions Omnichannel to biznesowa oś naszych rozwiązań. Posiadając narzędzie inTradus, stajesz się częścią grona Klientów, dla których sprzedaż wielokanałowa to tylko kwestia sprecyzowania potrzeb. Nasze rozwiązania wspierają ten model i pozwalają na rozwiązywanie problemów, w których tradycyjne podejście do tworzenia, wdrażania i rozwoju oprogramowania biznesowego nie jest wystarczające.